מערכות מידע

מערכות מידע

Warehouse Management System
סחורה וזמן , כל אחד מהם שווה כסף. מערכות המידע המתקדמות שאנו משתמשים בהן מאפשרות לנו – וללקוחותינו – לדעת בכל רגע נתון מהו המלאי שלהם והיכן הוא נמצא.
השרשרת מושלמת בעזרת המערכות הטכנולוגיות המתקדמות שלנו, המסוגלת לשלוף אל הסחורה המבוקשת לפי פרמטרים מגוונים (המוגדרים על ידי הלקוח – תאריכי ייצור או תפוגה, סוג מוצר, סוג אריזה, וכיו”ב) ולשנע אותה אליך.
טכנולוגיות האחסון המתקדמות של קר-פרי ממוחשבות במלואן, ומאפשרות שקיפות מלאה ללקוחות, מידע מלא ועדכני על מצב המלאי שלהן בכל עת וברמת דיוק מוחלטת.

עיקר שטחי האחסון של קר-פרי הם בדרגת מחסן תפעולי מהיר, המאפשר שליפת פריטים מהירה, בהתראה קצרה – ולכן מתן מענה זריז ויעיל ללקוחות הקצה, לצד מעקב מדויק וניהול אפקטיבי של שרשרת האספקה.
מחלקות הייצור יודעות לתכנן את המלאי על בסיס נתונים עדכניים, מחלקות הכספים נהנות ממידע אמין ומעודכן, ועמילי המכס מעודכנים און-ליין ומחלקות המכירות יכולות לתת שירות מעולה לצרכנים ולנקודות המכירה השונות, במהירות ובאמינות.

לקוחות קר-פרי קיימת האפשרות להתחבר לממשק ממוחשב מלא למערכת WMS, ויכולים לשלב אותה במערכות הניהול שלהם (SAP ומערכות ERP אחרות, מערכות ניהול מלאי, מכירות, חשבונות ועוד).
בנוסף, מערכות אלה מספקות דו”חות מתוזמנים המאפשרים בקרה שוטפת על מצבים מוגדרים מראש (למשל, ירידה ברמת המלאי, תאריכי תפוגה מתקרבים וכו’) ולהתריע עליהם.
יתרונות ה-WMS זמינים ללקוחות במגוון סוגי ההתקשרות האפשריים עם קר-פרי – אחסנה במיקור חוץ או שכירת שטחי קירור לטווחי זמן שונים.

Citect Scada
מערכת בקרה ממוחשבת ומתקדמת אחראית על ניטור הטמפרטורות בחללי הקירור השונים, ומאפשרת שליטה, בקרה ותיעוד של מערך הקירור, החשמל ובקרת האש, תוך עמידה בסטנדרטים המוקפדים הנדרשים על ידי לקוחותינו, המקומיים והבינלאומיים.

מערכות המידע של קר-פרי – עם האצבע על הדופק, 24/7

לבדיקת שטחים זמינים וליצירת קשר >>