רקע ואבני דרך

ראשיתה של קר-פרי בשנת 1950, עם הקמתו של בית חרושת לקרח בידי ארבעה שותפים, (בימים בהם רוב הבתים בישראל השתמשו ב”ארון קרח” ומקרר חשמלי היה מוצר מותרות נדיר). המפעל הוקם בדרך חיל השיריון בתל אביב, ובקומות העליונות של המפעל הוקם בית קירור – אחד הראשונים בעיר שהטמפרטורה בהם הייתה 18 מעלות מתחת לאפס.
בשנת 1956 הוקם גם בית קירור לפירות ולירקות, בסמוך לשוק הסיטונאי, ובשנת 1958 הורחב בית הקירור ו”תנובה” נכנסה כשותפה בו. שותפות זו התקיימה עד לשנת 2009.
בשנת 1963 נחנכו חדרי הקירור הראשונים באתר החברה בחולון. בשנים שחלפו מאז, נוספו שטחי קירור גדולים והוטמעו טכנולוגיות מתקדמות במתחם קר-פרי בחולון, ואילו באתרי החברה בקרבת השוק הסיטונאי ובדרך חיל השיריון – עיקר ההתפתחות הייתה בהכנסת טכנולוגיות חדישות למבנים הקיימים.

שינויים בדפוסי הצריכה של הלקוח הישראלי משנות השמונים גרמו לעליה משמעותית בביקוש לקירור בהקפאה, וקר-פרי, כשחקן מרכזי בשוק, הובילה את המגמה והרחיבה באופן משמעותי את היצע חדרי הקירור. שטחים אלה נבנו תוך שימוש בטכנולוגיות קירור מתקדמות, ובשיטות אחסון יעילות יותר, המאפשרות מתן שירות מהיר ומענה לצרכים מסחריים ותפעוליים מגוונים.
החל משנות התשעים גברה מעורבותן של חברות רב-לאומיות בארץ – תאגידי מזון, חברות תרופות ועוד, ותהליך זה לווה בהטמעתם של סטנדרטים חדשים ומאתגרים בתחום “שרשרת הקירור”, שמירה על איכות הסביבה וכן הטמעת מערכות בקרת איכות ועמידה בתקנים בינלאומיים.

בית הקירור החדיש והמתקדם ביותר שלנו נפתח במתחם קר-פרי בחולון בשנת 2014, על שטח של כ-4,500 מ”ר. בית הקירור מציע שטחי אחסון נרחבים, מנוהלים אוטומטית, לאלפי משטחים, וזאת בטמפרטורה של עד 28 מעלות מתחת לאפס. בית הקירור עומד בתקני האיכות והבטיחות המחמירים בעולם.
במרבית שטחי הקירור של קר-פרי מתקיימת שרשרת קירור מלאה, העומדת בדרישות הרשויות השונות – משרד החקלאות, משרד הבריאות והמעבדות השונות הפועלות בתחום.
בתי הקירור נבנה על ידי החברה המובילה בעולם, עומד בתקני בטיחות ואיכות מחמירים. שני גנרטורי חירום עצמאיים מגבים את חדרי הקירור בשעת הצורך, ומערך אחזקה אורגני מיומן ערוך לטפל בכל תקלה אפשרית.

שדרת הניהול של החברה היום מורכבת ממנהלים מנוסים ומקצוענים, המנווטים את החברה תוך הצבת יעדים מקצועיים לטווח הקצר, לטווח הבינוני ולעתיד הרחוק. צוות המנהלים כולל את בני הדור השני והשלישי למייסדי החברה, ולצדם בכירים בתחום הלוגיסטיקה והאחסון שצברו את ניסיונם בתחום הקירור והאספקה במסגרת קר-פרי ובחברות מרכזיות אחרות.
הבעלות המשפחתית, הניסיון המצטבר והמסורת השאפתנית של קר-פרי מבטיחה שההחלטות המתקבלות בארגון הן מרחיקות ראות ומחויבות לשמירה על המוניטין הטובים של החברה.

לבדיקת שטחים זמינים וליצירת קשר >>